Digitaalinen toimitusketjun hallinta

Blogi

Tutustu asiantuntijakirjoituksiin, joissa käsittelemme toimitusketjun hallintaa sekä siihen liittyviä aiheita.

Kuinka tiedolla johdetaan? Miten digitalisaatio vaikuttaa toimitusketjun hallintaan? Kuinka yhteistyöverkostojen, analytiikan ja prosessien automatisoinnin avulla voidaan tehostaa toimitusketjua? Miten myyntien ennakointi vaikuttaa koko toimitusketjuun?

KATSO Mitä asiakkaamme kertovat meistä

Tekoäly (AI) on taikasauva, joka ratkaisee logistiikan ongelmat. Mitkä ovat tekoälyn mahdollisuudet ja haasteet? Tekoälyn ja laskentatapojen tehtävä on tuottaa tukiälyä tekijälle ja hyötyjä yritykselle. Miten tunnistat hyvän ratkaisun, josta on hyötyä?

Monen on pakko ennakoida. Se kiristää pipoa. Miten voit parantaa ennusteiden laatua? Miten pääset parhaaseen lopputulemaan?

26.9.2018 järjestetty Expakin Käyttäjäpäivä kokosi johtoa, asiantuntijoita ja kehityksestä vastaavia tekoälyn ja älykkään tekemisen aiheiden ääreen Kellohallille.

Tekoäly (AI) on uusi sähkö. Se on mullistus, joka ratkaisee kaiken. Ei ole. Se on työkalu datan hyödyntämiseen. Mullistus tapahtuu, kun oikea tieto tukee oikeita ihmisiä oikeaan aikaan. Digiajan todistetusti toimiva ratkaisu on älykäs tekeminen, tukiäly ja ATK.

Hoitaako sijainen työtehtäviäsi lomasi aikana? Nyt monella työpaikalla taiteillaan loma-aika läpi sijaisten voimin, pahimmillaan ilman tietoa ja rutiineja. Tuuraajan otsa hikoaa, kun asiakkaat vaativat palvelua 24/7.

Digitaalisen talouden megatrendit haastavat yritysten toimitusketjun hallinnan – kilpailu kiristyy, tuotteiden elinkaaret lyhenevät ja muutokset lisääntyvät. Oletko kisassa mukana vai löhöiletkö Pullervo-norpan tavoin kalliolla?

Sniffie videoblogi, jakso 3: Toimitusketjun hallinta.

Tämänvuotisen Expak-käyttäjäpäivän teemoina olivat tietojohtaminen ja toimitusketjun hallinta. Tapahtuma keräsi Sörnäisten Kellohalliin lähes 70 vierasta, yli 50 eri yrityksestä. Päivän puheenvuorot käsittelivät muutosta, joka ravistelee liiketoimintoja, tietojärjestelmiä ja yhtä lailla ihmisen roolia työntekijänä.

Tiedosta tarve - tarpeista tieto

maanantai, 12 kesäkuu 2017

Tiedon jakaminen toimitusketjussa tehostaa toimintaa ja mahdollistaa ennakoinnin.  Se tuo kustannussäästöjä ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Tietoa jakava yritys on haluttu kumppani tämän päivän moniportaisissa toimitusketjuissa.

Suomessa on lukuisia yrityksiä, joiden varastot ovat pullollaan setelipaaluja. Heikko käyttöpääoman hallinta ja ylivarastointi on kallista ja turhaa. 

Mitä tekee Jussi, kun perinteiset rakenteet murtuvat asiakkaiden, digitalisaation ja toimintaympäristön muutoksessa? Globaalin pelikentän häiriöt ovat arvaamattomia kuin Trumpin twiitit.

Suomalaisyritykset kilpailevat digiajassa 90-luvun työvälineillä. Loikkaa tälle vuosituhannelle. Odottaminen on syytä lopettaa.

Parhaimmillaan toimitusketjun yhteistyöverkoston osapuolet tanssivat samaan tahtiin, luovat arvoa ja saavat palkinnoksi tyytyväisiä asiakkaita. Kuinka tähän päästään?

Ota yhteyttä

Keskustellaan lisää kehitystarpeista ja ratkaisuvaihtoehdoista.

puh. +358 40 7533 320 tai myynti(at)expak.fi

Täytä tietosi alla tai kysy lisää chatissa, sivun oikea alalaita. Vastaamme yhteydenottoosi mahdollisimman pian.

Oletko huomannut, että löydät meidät myös sosiaalisen median kanavista?

Seuraa meitä Facebookissa, LinkedInissä, Twitterissä, Ite wikissä ja YouTubessa.

Kuulet ensimmäisten joukossa ajankohtaisia uutisia ja positiivisia päivityksiä, meistä ja asiakkaistamme!