ASIAKASTARPEISTA KYSYNNÄN ENNUSTAMISEEN
– AAMIAINEN 17.4.2018

Ilmoittaudu mukaan

Asiakastarpeista kysynnän ennustamiseen - aamiainen 17.4.

Tervetuloa aamiaiselle kuulemaan, näkemään konkreettisia asiakascaseja ja vaihtamaan kokemuksia miten ratkaistaan digitaalisen talouden yrityksille tuomia haasteita.

Digitaalisen talouden megatrendit haastavat yrityksen toimitusketjun hallintaa:

  • asiakkaiden laatuvaatimukset kiristyvät
  • nimikemäärät kasvavat
  • tuotteiden elinkaaret lyhenevät
  • toimitusketjun muutokset ja poikkeamat lisääntyvät

Miten ratkaisemme näitä haasteita? Miten otamme hyödyt irti digitaalisen teknologian kehityksestä? Aamun  aikana pääset mielenkiintoisiin keskusteluihin kollegojen ja asiantuntijoiden kanssa, kuulet parhaita käytäntöjä ja löydät uusia ideoita työsi tueksi. Tilaisuus on maksuton ja tarjolla on kattava aamiainen.

Lämpimästi tervetuloa!

Aika

17.4.2018 klo 8:00 – 10:00

Paikka

Sokos Hotel Vantaa
Hertaksentie 2, Tikkurila, Vantaa

Ilmoittautuminen päättyy perjantaina 13.4.

Ilmoittaudu mukaan

 

Ohjelma

Aamupäivä

 

8:00 

Aamiainen

8:30 

Tilaisuuden avaus. Toimitusketjun hallinta vaatii oikeat prosessit, resurssit ja työkalut.

Venla Berg, toimitusjohtaja, Innoman Oy

8:45

Case Dimex - Työvaatteiden kysynnän ennusteeseen pohjautuva tuotannon suunnittelu

Venla Berg, toimitusjohtaja, Innoman Oy 

9:00

Raportoinnista ennustamiseen. Tietovirrat tilaus-toimitusprosessin tehostamiseen

Tommi Hyyrynen, toimitusjohtaja, Expak Systems Oy

9:15

Case Airam - Airam automatisoi ostot ja varastot kysynnän mukaisiksi

Anna Gustafsson, logistiikkajohtaja, Airam Electric Oy Ab

9:45

Keskustelua ja päätössanat

Lisätietoa

Mikäli tarvitset lisätietoja, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse leena.koponen(at)innoman.fi tai puhelimitse 040 505 5096.

Ilmoittaudu mukaan 

Aamiaistilaisuus 17.4.2018

Puhujat

Venla Berg

Innoman Oy
Venla Berg

Esittely

 

Tommi Hyyrynen

Expak Systems Oy
Tommi Hyyrynen

Esittely

 

Anna Gustafsson

Airam Electric Oy Ab
Anna Gustafsson

Esittely